Wednesday, November 14, 2012

An Award...!?!!




I just got an email from SnipettFact.com telling me my Blog won an award in their Sewing category. Apparently SewingSophia was awarded for the following reasons and I quote : "Accurate and precise informational content. Interesting and inviting layout and/or writing style. Reliable source for trustworthy content. Unique and entertaining information." end quote.
My day hasn't been that good, am feeling a bit tired, it's 10.30pm and I still have a few things to do before going to bed. For all it's worth at least it put a smile on my face and brighten my mood a bit. So I guess THANKS are in order!

Acabei de receber um email de SnippetFact.com a dizer que o meu Blog ganhou um prémio na categoria de Costura. Aparentemente, SewingSophia ganhou por: " Conteúdo informativo fiel e exacto. Layout/estilo de escrita interessante e convidativo. Fonte de conteúdo de confiança. Informação única e didáctica".
O meu dia não me estava a correr propriamente bem, estou a sentir-me um pouco cansada, são 22h30 e ainda tenho coisas para fazer antes de me deitar. Pode não significar nada mas pelo menos fez-me sorrir e melhorou a minha disposição, por isso, OBRIGADA!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...