Sunday, July 22, 2012

Finally! My table runner rocks!



I try to sew as much as I can when my baby naps, which lately it's something he doesn't really want to do...But I finally finished my table runner and it's already being put to use!! It looks just like I had envisioned!

Eu tento coser quando o meu bébé faz as sua sestas, mas ultimamente ele não lhe apetece muito dormir umas sonecas...apesar disso finalmente consegui acabar o meu entremeio para a mesa de refeições e já está a uso! Ficou exactamente como eu tinha imaginado!



Besides decorating the table and really adding some colour, instead of a tablecloth, I can also use it to place hot trays, pots or pans and the table looks really great. Hubby and I had fish fillets for lunch, and I also made a nice fresh salad!

Para além de decorar a mesa e dar-lhe um pouco de cor, em vez de usar uma tolha, posso usar o entremeio para colocar travessas ou panelas que estejam quentes e  ao mesmo tempo a mesa fica com um aspecto divertido. Eu e o meu marido comemos filetes de peixe para o almoço e também fiz uma saladinha fresca para acompanhar!








1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...