Tuesday, June 19, 2012

What a Miracle!




A few weeks ago, as I was in the sewing room trying to finish an ongoing project, I heard all this racket going on outside in the garden. I looked through the window  and saw my husband on top of a ladder. “Finally!” I thought to myself, “he is actually going to do some tree trimming!” but as I looked closely, he was holding a camera! He came rushing back inside all excited and showed me this beautiful picture of a nest with three eggs in it! I marveled at how perfect it was and at the miracle of life happening right there in my garden! My husband and I waited with great anticipation for the coming weeks…

Há umas semanas atrás, enquanto eu estava no quarto da costura a tentar acabar um projecto em mãos, ouvi barulhos lá fora no jardim. Olhei pela janela e vi o meu marido em cima do escadote! "Finalmente!" pensei, "ele vai desbastar as árvores!", mas ao olhar com mais atenção apercebi-me que ele tinha a máquina fotográfica nas mãos! Entrou dentro de casa muito entusiasmado e mostrou-me uma fotografia linda de um ninho com três ovos lá dentro! Fiquei maravilhada com a sua perfeição e com o milagre da vida a ter lugar ali mesmo no meu jardim! Foi com grande ansiedade que eu e o meu marido aguardámos pelas próximas semanas...






What a miracle to be able to have witnessed that...!
Que milagre poder ter presenciado tudo isto...!


1 comment:

  1. Que lindo amiga!!! Boas energias trazem bichinhos lindos para perto de nós! Parabéns!=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...